1932 SK Polaban Nymburk - 2012 NED Hockey Nymburk - 80 let ledního hokeje v Nymburce

Tábor - Nymburk - čas 58:32 ve fotografii

10. 01. 2014

Táborští fotografové zachytili důležitý okamžik, který se udál v čase 58:32 (v zápise chybně uvedeno 58:38), kdy nebyl Nymburku uznán gól kvůli posunutí branky, místo toho bylo nařízeno trestné střílení.

Foto č. 1 domácí Havran padá zezadu na branku
Foto č. 2 Stehlík vystřelil do horního růžku a puk se odrazil od vnitřního horního oblouku branky či Havranovi rukavice ven z brány. Brána je vychýlená z původního postavení, hlavní rozhodčí Hornáček ukazuje do branky a signalizuje, že gól platí. Lukáš Král se raduje z gólu.
Foto č. 3 Král je již mimo fotografii a raduje v chumlu hráčů. Branka se již vrátila do původního postavení a hlavní rozhodčí Hornáček stále signalizuje gól. Ten však krátce poté neuzná.... Nutno uznat, že zřejmě spravedlivě....
Foto č. 4 a č. 5 Král neproměňuje nařízené trestné střílení

Poměrně přesně popsal situaci onlajnysta z Tábora Josef Janda


58:00 Poslední 2 minuty do konce třetí třetiny, Nymburk svírá Tábor v pásmu.
58:32 Hodně sporná situace, puk v brance, ale byla posunutá včas??
58:32 Hosté mluví s rozhodčím, zda branku uzná.
58:32 Táborští evidentně posunuli branku záměrně, když viděli, že bude gól.
58:32 Trestné střílení je tu!
58:32 A také plastové lahve na ledě.
58:32 Puk si staví Lukáš Král, dá čtvrtý gól?
58:32 Král naznačil střelu a pak zkusil blafák, jenže Klestila neprostřelil. Hosté vehementně protestují, jelikož přišli o jasný gól. Nelze se jim divit!

Závěrečné resumé.

Gól padnul, o tom není pochyb. V rozhovoru o utkání o tom hovoří Lukáš Král. Branka byla posunuta úmyslně o tom také není pochyb. Zda-li gól padnul do posunuté branky o tom lze vést diskuze, zřejmě to však do (vychýlené) posunuté branky bylo. (Tento názor zastává i webmaster nymburských hokejových stránek). Hlavní rozhodčí sice poměrně dlouho signalizoval gól, a nymburští hráči se tak radovali z gólu, ovšem dokud není znovu zahájena hra vhozením buly ve středním pásmu, může rozhodčí gól odvolat. To se také stalo. Protože dle názoru rozhodčích došlo k úmyslnému posunutí branky a v té chvíli padnul gól a k posunutí došlo v posledních dvou minutách hry, rozhodčí nařídil trestné střílení. Lze objektivně potvrdit, že rozhodčí rozhodnul zcela správně a v souladu s pravidly ledního hokeje.

Foto převzato z webu HC Tábor, autoři fotografií Tomáš Danko, Hana Grundová
Doporučujeme: Světelná reklama | Klimatizace